Sunday, May 23, 2010

Pengantin Budget:Cenderahati kahwin RM2 seunit dan ke bawah dari Inani Craft

Hi semua,

Lama saya tidak kemaskini berita terbaru di sini.

Jadi saya ingin kongsi dengan anda cenderahati kahwin yang murah khususnya dari Inani Craft yang mampu dimiliki untuk diberikan kepada tetamu yang hadir ke majlis kahwin anda nanti. (p/s: Jangan risau, kalau beli banyak, ada diskaun menanti...)

Tapi anda perlu pastikan hubungi saya segera untuk membolehkan stok yang dikehendaki disediakan sebelum majlis anda nanti ya. Sekurang-kurangnya 2 bulan sebelum majlis. Lagi lama lagi bagus untuk pastkan semua persiapan berjalan lancar.

Oh, selain itu, jika anda punya masa yang singkat untuk menyediakan hadiah buat tetamu, kami juga masih boleh menimbangkannya bergantung kepada stok yang ada.

Jadi, cuci-cucilah mata anda dengan produk-produk yang cantik dan comel ini serta praktikal untuk dijadikan hadiah untuk tetamu.








Kalau ada lagi yang murah dan cantik-cantik, saya akan muat turun di sini lagi ya!

Selamat mencuci mata....


~Amy, pengantinbudget~

2 comments:

  1. buli aku tanya yg d'atas 2 ba x warnas ungu n coklat ka??? pink n ijau ja??? n brp harga 1set n brp byk 1set tu??

    ReplyDelete
  2. lady, boleh beri email? saya reply melalui email. coklat ada, ungu pekat pun ada, pink dan hijau pun ada bah. satu rm 2, kalau beli byk boleh bagi diskaun. dia jual satu2 tp dibungkus begitu. tksh

    ReplyDelete